Uppbokad dag

Shit hela huvudet bara värker, har så jävla ont. Har precis läst klart engelskan och ska snart ta bussen för att möta Hannah inne i stan för att en fika med henne. Sedan blir det hem med älskling för att bara landa och vila för jag är verkligen helt slut. Ska bli kul att träffa Hannah och prata lite med henne och sånt. Kan behövs känns det som.

Vaknade hos baby imorse och åkte sedan in till skolan för att få reda på att vi inte har någon lektion utan bara en liten uppgift. Åkte sedan hem igen till baby och va hos han ett tag och mös och lite sånt. Träffade Nicole i stan efter det och vi åt lunch på Steakhouse på Lilla Torg, vilket var grillad fläskfilé med grönpeppar sås och pommes, riktigt gott! Projektarbete vet ni ;) Därefter köpte vi lite godis på gottelisa och tog bussen sen efter det tillbaka till skolan. Hade danska och religion och ja vi hade förhöär på danska, vilket inte var så svårt, tror jag klarade mig ganska bra och sedan läste vi biblen på religionen...

Nu har jag suttit här i typ en timme nu och nu vill jag bara träffa Hannah och snacka skit med henne och sedan komma hem och kanske lägga sig i ett varmt bad bara för att slappna av.

Nej nu får jag gå!

Kommentarer
Baby din! säger:

Så du åkte hem utan mig:P trodde inte jag

2009-09-03 | 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0