Någon mer som har en jävlig halsfluss?

Jaha fortfarande sjuk, duktigt sjuk med. Var hos läkaren i tisdags och ja hade en snabb sänka på över 200 och en riktigt jobbig halsfluss. Fick medicin och åkte hem, tog tabletter och somnade vid 21 någon gång. Sedan dagen efter vaknar jag med världens mans röst! Halsen var så tjock och det var ansträngade att prata och det hjälpte inte hur mycket jag än vilade halsen, det var fortfarande riktigt jobbig att prata. Mådde illa hela dagen och gjorde verkligen inte ett skit under hela dagen. Idag hade jag en läkaretid bara för att kolla upp halsen och snabb sänkan. Fick höra av sjuksköterskan att hon hade aldrig sett en värre hals än min (lät ju lovade eller?) och sen får jag redan på sänkan är fortfarande över 200 (du ska ha under 8) så det blev in till läkaren för att få ny medicin och sedan hem för att sova en timme och ja sen har jag inte gjort så värst mycket. Baby körde mig till läkaren och höll mig sällskap en del av dagen, vilket var riktigt mysigt men det är jobbigt att ligga här själv på kvällarna och sakna sin baby. Förhoppningsvis är det bättre på lördag så han kanske kan sova här då. Känns sjukt ensamt att ligga här helt själv, är så van vid hans närhet så det är helt sjukt. Kan jag bli frisk någon gång?!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, kolla lite på tv, ringa älskling och sen sova får det bli helt enkelt.


We're friends again! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0