Mys med kisse, ensam, prat med mamma

Godis och mys med en liten kelen katt på en fredag kväll är inte direkt fel. Saknar dock bara en baby men han skulle hjälpa Tommy imorgon så det blir en ensam kväll. Skönt att vi har värme i huset nu för annars vet jag inte vad jag hade gjort för när det var som värst hade vi 11 grader i hela huset och fy fan säger jag bara. Snön gör inte det direkt varmare tyvärr...helt sanslöst hur mycket snö här är, Basco har till och med sina egna gångar som han har trampat ner för att kunna springa efter bilen alls. Min söta vovve! <3

Har typ pratat med mamma nu i x antal timmar och det var riktigt skönt för det var längesen vi pratade i flera timmar i sträck. Är så mycket att tänka på detta året så det behövs att prata av för att lätta lite på ja allt. 2010 skulle vara mammas år, kanske mitt med om jag har tur? Studenten, studenten, studenten...

Blir något trött på människor som tror att de är några men är i samma sits som de var för ja 6 år sen. Bara klagar och klagar men fattar inte själva att det är dem det är fel på och inte resten av världen...
Vissa människor växer tydligen aldrig upp...

Imorgon blir det uno kväll med Hannah och Jonte (älsklingen är hemma hos mig då!) och vi ska bjuda på lite tapas liknade och det kommer blir riktigt mysigt! Känner att jag behöver träffa lite folk som gör mig glad och känner mig peppad för det har varit en rätt så jobbig vecka så trevligt sällskap med god mat och dricka kommer göra det mycket lättare! Plus att min sötnos kommer vara bredvid mig imorgon och jag kommer verkligen behöva honom nu under helgen. Tack för att du står vid min sida älskling fastän all skit som har hänt. Du har ingen aning om hur överlyckig jag är att jag har dig i mitt liv! <3 Älskar dig min fina baby <3 Saknar dina mysiga pussar baby! <3

Nej ska nu sätta igång någon Disney film, känns lite mysigt att kolla på Disney med sin kisse och förhoppningsvis somna riktigt gott och tackla morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0