Valentine's day/11 månader <3

Valentine's day idag och det har varit den mysigaste jag har någonsin upplevt! Vi hade en mysig middag och bytte presenter sedan med varandra, helt underbart! <3 Min baby är bara helt enkelt bäst! Det är även vår 11 månaders dag idag och det har bara gjort våran kärlek starkare. Den senaste tiden med min älskling har varit helt underbar och vi har fixat det och det känns så skönt att kärleken består även fast det är problem runt omkring oss som vi inte kan göra något åt utan mer eller mindre acceptera det men vi har lyckas försvinna till vår "lilla ö av kärlek" och det betyder allt för mig! Utan han vet jag inte vad jag hade gjort och ja jag älskar honom med hela mitt hjärta, finns inte mer att säga för de orden betyder mest i hela världen och jag menar verkligen den när jag säger det. I LOVE YOU MY WONDERFUL BABY! <3


Min present till baby =) Beställd på nallebudet.se!


Älsklingens present till mig =) <3


Ännu en present ifrån baby =) <3


Älskar dig min fina älskling! <3

Kommentarer
Din baby=)<3 säger:

Du är sötast i världen älskling=)<3 Vi har vår ö för oss själva och ingen får komma o hälsa på:P. Den är vår.. Precis som Sto Stojm:D. I love you baby och de kan inte någon omogen jävel ändra på<3

2010-02-14 | 22:01:09
nicole säger:

Sött men för att vara ärlig tycker jag du borde ta ledigt från er lilla kärleksö och komma till skolan en dag. Bland annat för att hjälpa mig fixa vårt projektarbete som jag just nu sliter själv med...

2010-02-15 | 12:39:23 | http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0