Ångest

Ångest. Någon mer än jag som vill ligga kvar under täcket imorgon när skolan börjar? Usch varför ska det vara så svårt? Jag både vill och inte vill. När det är slut så är det slut och jag vill bara att det ska ta slut men orkar inte tänka på framtiden eftersom jag är rädd för den. Rädd för 2010 faktiskt. Nej stanna under täcket imorgon och en halv evighet? Ja tack, eller bara tills detta året är över! Sedan kan jag krypa fram och våga inse verkligheten för då kommer det värsta vara över. Hoppas jag. Täcke eller enkel-riktad biljett till ett varmt land (där bara vila är tillåtet)som gömställen. Tar nog det andra alt. Det får gå imorgon helt enkelt. Ingen utväg. Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Tro mig - vi känner alla likadant!

2010-01-17 | 00:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0