Januari

6 januari 2010, redan? När försvann tiden? Jaja sitter här och har precis lagt in över 200 bilder och pillat lite på dem så huvudet hänger inte direkt med men det funkar. Halsen och näsan funkar dock inte, är duktigt förkyld och har riktigt ont i halsen. Inte världens roligaste direkt men förhoppningsvis så går det över snart. Imorgon ska jag träffa Nicole och jobba med projektarbetet, behöves sjukt mycket så jag hoppas vi får allt gjort som vi behöver göra med texten, så det är bara foto och redigering som behövs sen (och den ekonomiska biten men ja...). Någon mer som är trött på projektarbetet och skolan överhuvudetaget? Jag ser inte fram emot den sista terminen, verkligen inte. Vill bara att studenten ska vara imorgon typ. Men jag satt och räknade idag, ungefär 93 skoldagar är det kvar tills den 4 juni och det är inte mycket om man tänker så. Det är typ 3 månader och 3 månader brukar flyga, speciellt på vårterminen. Då är det lov hit och lov dit ungefär och det är inte fel någonstants. Vad som händer sen efter studenten är jobb, vila och resa innan skolan börjar igen för min del. Jorden runt kommer hända, solsemester nu i sommar kan jag nästan räkna med och kanske även en liten weekend resa innan studenten om möjligt. Pengar är ju problemet och jag är inte världsbäst på att spara dock men det ska gå och det kommer blir alldeles, alldeles underbart! Haha. Nej blir nog lite Grey's Anatomy avsnitt nu för mig, sedan sängen, ska upp ändå ganska tidigt (jämfört med vad jag har gått upp nu under lovet). Bjuder på några bilder först innan jag går.



Snödag =)


Julafton!


Min födelsedag! =)


Nyår på Elite!


Mysig middag på Elyssé med älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0