Konstigaste sommaren någonsin

Nu var det ett bra tag sen jag bloggade så en hel del har hänt...Jag har tagit studenten, firat världens bästa midsommar, jobbat i 4 veckor, flyttat in till Robin och ska bo här nu ett tag framöver. Denna sommar känns riktigt bakvänd och jag försöker hitta på saker hela tiden för att inte tänka för mycket. Idag skulle jag egentligen åkt till mamma för att hämta lite kläder och mysa med Smulan (saknar henne så...) men min mage bestämde sig för att både ha mensvärk och "vanlig" magknip, jätte roligt...blir så trött på den. Så jag sitter bara här i Robins säng och hoppas på att det släpper så jag kan kanske göra något idag.

Känns så konstigt på ett sätt att nu bor jag hos Robin för jag har ingen annanstans att ta vägen för jag känner mig inte trygg varken hos mamma eller pappa. Känner mig bara ledsen och besviken på dem. Men det är skönt att jag kan bo hos baby för jag hade vet verkligen inte vad jag hade gjort annars. Jag hoppas bara på att allt löser sig så det känns bättre när hösten börjar så jag orkar med den. Förhoppningsvis så åker baby och jag till Skottland för att hälsa på hans pappa och kanske också en liten resa till efter det. Hade varit så skönt för jag känner att jag måste komma ivägen ifrån Sverige och se något annat och känna energi och kraft till att klara av hösten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0