1 year has passed! <3

Ett år har kommit och gått! Jag kan inte förstå hur ett år kan ha gått så fort. Hursomhelst så har detta år varit helt underbart även fastän problem har dykt upp som vi inte har kunnat göra något åt. Men du stod bredvid mig precis som jag stod bredvid dig genom alla problem och snart så är mitt ena problem borta och trots att jag inte har varit lätt att tas med så har du hjälpt mig under hela året. Du har pushat mig, stått ut med mig, älskat mig mer än jag kunde önskat och framförallt gett mig kärlek och omsorg och alltid trott på mig när jag tvivlade på mig själv. Jag kan bara tacka dig för att du finns i mitt liv och alltid finns vid min sida. Längtar så nu till sommaren för då börjar vårt liv tillsammans ordentligt och vi kommer resa, uppleva, flytta in tillsammans, skaffa en liten hund och kanske även en liten katt och helt enkelt ha ett bra liv tillsammans. För om vi klarar detta här så finns det verkligen inte något vi inte klarar av. Vi har en sån enorm passion och kärlek som vi delar att hur jobbigt det än är så hittar vi alltid tillbaka till varandra och tar en dag i taget. Mitt liv går i 500 km/h men din hjälp kan jag få ner det till 100 km/h och det är en stor skillnad. Jag har så höga förväntningar på mig själv och blir så himla besviken om jag inte når dem men du har verkligen hjälpt mig att sänka dem och ta dem i små steg. För mig är det kärlek, när en person hjälper en med sina största rädslor för att att man ska må bättre och vara gladare bara för att man älskar och bryr sig så mycket om den personen.

Jag kan fortsätta och försätta men du är allt för mig och jag älskar dig med hela mitt hjärta! <3 Vi klarar allt älskling för det är alltid vi!

JAG ÄLSKAR DIG ROBIN ANDERSSON! <3

You and me <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0