Sur/mysig/pipig

Sjuk med ännu en halsfluss och stressad till tusen med miljoner av krav och måsten. Jag vill verkligen att detta året ska vara över och tyvärr så går vi bara in på 4 månaden...

Tror faktiskt inte att jag har längtat så mycket till att nästa år ska börja som jag gör nu. Är något slut men som tur är att jag har liten kisse som värmer mig och håller mig sällskap och försöker ta över min dator. Enligt henne så är den hennes för varje gång jag lämnar den för att äta så tar hon över den och ja leker med den. En gång så lämnade jag datorn för att hämta något att dricka och jag hade skrivit nästan en sida till en uppsats och när jag kommer tillbaka så finns den uppsatsen inte kvar utan hon har raderat allt och skrivit egna "ord" fast behöllt ett ord som var mitt och ja jag var förbannad men jag la mig ner av skratt för det var bara för komiskt.


Min lilla sura, mysiga (på hennes villkor), pipiga katt som jag älskar fastän hon tar min dator! <3

Kommentarer
Ödling säger:

Men sicken söt kissekatt du har! =) klappa den litta från mig =)

2010-04-06 | 17:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0