Finished!

Uppsats klar, känns skönt faktiskt. Ska kolla igenom den imorgon men den är typ klar iaf. Ikväll åt vi kinamat, riktigt gott även om jag får straffas för det. Magen klarar ju inte av sånt. Paul kommer även hit och han och mamma har blivit såna dansbands groupies! Skäms sjukt mycket men det började med att kompisars son till mamma och paul är med i ett band där och vi är alla "tvunga" att rösta för att vi känner honom och jag håller ju med att att det är kul för det är ändå en kul sak för dem även om det är dansband...men iaf Gustaf och jag blev tvingade att kolla på det men om jag ska vara helt ärlig hade vi sjukt kul även om musiken var kass och sånt men vi var så himla taskiga och hånade alla, specielt han thomas, tyckaren eller dansbandsprofessor som han så fint kallar sig själv. Ursäkta men han kan inget annat än att försöka knäcka de tävlande. Ful är han med, men men är man ful och störd i huvudet så är man det. Ifall det är någon som tittar på dansbandsgalan så är det Willez ni ska rösta på för han som spelar gitarr känner vi och hade varit riktigt kul att se dem komma till finalen. Jag vet nörd och allt men vi hade en rolig familjkväll så jag är lite konstig pga det :P Skönt att se mamma så glad också, det motiverade mig till att skriva uppsatsen.

Pojkvännen min och jag lämnade lägenheten igår och det kändes riktigt deppigt för vi har trivts så himla bra där och Tiger litade verkligen på oss nu den sista veckan så det var extra hårt att lämna henne och lägenheten då. Men Caroline var jätte nöjda med oss så nästa gång hon skulle ut och resa skulle hon absolut ta kontakt med oss igen och kändes riktigt skönt. Hon reser tydligen jätte mycket så forhoppningsvis så kan vi bo där snart igen.  

Just nu sitter jag bara här vid datorn och lyssnar på Firework av Katy Perry och väntar på att baby ska ringa, sen blir det nog vänner och sängen efter det. Ska på Tupperware party imorgon med mamma, ska faktiskt bli kul. Det är min moster som ska hålla i partyt och jag har inte träffat henne på länge så det ska faktiskt bli skönt att se henne och kanske mina söta kusiner också.

Dagen började konstigt men slutade riktigt bra, livet såg lite mörkt ut ett tag men nu börjar det ljusna lite iaf och jag kan le igen. 2011 ska bli mitt år! Jag ska bli klar med mina tentor och hittat ett jobb och förhoppningsvis om ett år så skriver jag om att jag har flyttat med baby och har en underbart söt liten kattunge att leka och mysa med. Det satsar vi på!

Kommentarer
Daniel säger:

Låter jätte bra :)

Hoppas att allt blir som du vill

Kul att se att du kämpar på

Det kommer gå bra för dig och Robin

och jag önskar er all lycka med allt :)

2010-11-23 | 09:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0