På väg till jobb!

Jag säger att jag ska bli bättre på att skriva och så gör jag inte det...iaf just nu sitter jag på bussen på väg till mammas jobb där jag ska hjälpa till och vara vikarie så det blir en hel dag mellan 8-16.30. Känns ändå skönt att få in lite pengar nu till jul fastän jag är helt slut för tillfället :P baby och jag har passat katt nu i 9-10 dagar vilket betydde även en lägenhet på köpet och det bland skönaste jag har varit med om. Ingen som tjatar på en att man måste städa, diska, plocka undan utan du gör det precis när du vill! Nu på fredag ska vi tyvärr lämna lägenheten och tiger (katten) och det känns sjukt hårt för det har varit så jävla skönt att ha något eget, så nu blir det hitta jobb som fan både för mig och baby så vi kan flytta snart. Vi behöver det båda så sjukt mycket och ha ett ställe där man verkligen kommer ifrån alla problem och bråk är så obeskrivligt. Iaf denna helgen nu som har gått har vi bjudit över mamma och gustaf på middag, fläskfilé med egen gjord potatisgratäng sjukt gott! Det tyckte även mamma och gustaf också. I lördags gjorde vi inget speciellt utan bara tog det lugnt och jag pluggade riktigt mycket, skrev en uppsats efter en del utbrott över jag inte visste vad jag skulle skriva :P baby satt och spelade ett busspel som han hade laddat ner under tiden jag pluggade så det gick ingen nöd på honom. Sedan igår så gick jag igenom uppsatsen ett par gånger och skickande in det. Blev ganska nöjd med den och det är det viktigaste. Sen satt älsklingen, jag och tiger och kollande på EMA och det var riktigt mysigt speciellt när jag hade tiger i knäet :) nej nu är jag på jobb men jag ska försöka bli bättre att skriva. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0