Onsadagkväll

Onsdag kväll, på fredag måste vi lämna denna fina, underbara lägenheten! Vill inte! Seriöst trivs så himla bra här och det är bara vi och ingen annan som bestämmer och jag håller på att skriva på i evigheter om detta men det ska jag inte göra, blir bara deppig bara då.

Jag ska iaf jobba imorgon med hos mamma, det var tydligen kris där igen och jag tackar inte nej till pengar direkt. Kanske kan få ett deltidsjobb med inne i stan om jag har lite tur så det hoppas vi på! Men det är mammas jobb som gäller imorgon och det är ganska kul att få jobba med barn även om det inte är helt lätt men jag hade en liten gullunge efter mig nästan hela måndagen så jag ser fram emot att träffa henne igen, hon är så himla söt. Enda nackdelen är att förskolan är delvis en uteförskola och vara ute i nästan 4 timmar när det är iskallt när inte världens roligaste och hur mycket du än klär på dig så biter kylan in på dig...Thailand nästa?

Nej ska mysa med Tiger nu och pussa min baby

Ha en skön onsdagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0