En stöttande pojkvän och en kämpande flickvän

Redan första oktober, tiden springer verkligen iväg... Jag har inte bloggat på länge men tänkte jag skulle ändra på det nu. Kommer behöver skriva av mig för att klara av detta året och även nästa. Jag har iaf börjat med pluggandet, vilket är ett steg i rätt riktning. Detta innebär att läsa en mörk bok och se en mörk film och även plugga in alla muskler på latin bland annat. Inte världens roligaste men när det väl är gjort så är det gjort och ingen kan hålla det emot mig. Visst detta året blev inte direkt som jag hade planerat från början men bara för det inte blir som man har tänkt sig så betyder inte det att ens liv är över, verkligen inte mitt. Motgångar händer alla och visst jag har kanske haft en del tuffa motgångar under en kort period av mitt liv men "What doesn't kill you, only makes you stronger". Det stämmer fastän ibland det inte känns som det för i längden så blir du starkare av det och inträffar det igen så vet du vad du ska göra. Sedan är de klart att det hjälper när man har någon som allltid stöttar en som jag har min pojkvän. Oavsett så står han bredvid min sida och hjälper mig igenom allt och jag älskar honom så för det. Den känslan man får av någon stöttar en och hjälper en när det blåser som mest går inte att beskriva. Min pojkvän betyder allt för mig och jag är så tacksam över att jag har honom i mitt liv. Han kan alltid få mig glad och det spelar ingen roll hur ledsen eller dåligt jag mår. Jag kan inte låta bli att le och skratta när han pratar i en efterbliven gammal gubbes röst (som Hannah brukar säga), när han sjunger i falsett eller försvenskar alla låtar som är på radion när vi är ute och kör, när han kallar på mina kinder i världens ljusaste röst och "äter upp" dem eller när han låter, pratar, sjunger och blir förbannad som en katt. Han är mitt allt och betyder lika mycket som hela världen och mer för mig! Jag älskar dig Robin Andersson och tack för att du står vid min sida som du gör och alltid gör mig glad! <3 det finns ingen annan jag vill ha än dig. Alltid vi! <3 Nu ska jag träffa Hannah och fika med henne och efter det ska jag hem till min älskling och bara vara och mysa med honom :) En bra dag idag, riktigt bra!

Kommentarer
Mikaela säger:

Keep up the good work!

2010-10-02 | 16:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0