Härlig eftermiddag med bästa vännen och underbar kväll med bästa pojkvännen

Jag hade det riktigt kul och trevligt med Hannah idag. Vi satte oss på Redfellas Juicebar på Hansa och åt varsin hälsotoast och jag drack en smoothie med som hette French Kiss, god var den liksom toasten. Där satt vi och pratade i över två timmar om allt möjligt, hennes skola, mitt pluggandet, unga mammor och klädstilar bland annat. Därefter reste vi på oss och gick runt lite på Hansa och kollade vad som fanns. Thomas Sabo butiken blev vårt nästa stopp och det är precis som mamma säger, det är verkligen precis som att gå in i en godisbutik. Där fanns världens sötaste isbjörn som berlock och jag blev så himla sugen på att köpa den, men billig var den dock inte. Fast just då när vi står där och går igenom vilka berlocker vi vill ha till vårt armband kommer det in en tjej som väljer just isbjörnen pga hon har precis fått ett jobb och kände att hon kunde spendera. Snacka om vad blev avundsjuk, köper just den berlocken jag vill ha och har precis fått ett jobb. Jag kämpar så att försöka få ett jobb och få in extra pengar så jag kan just köpa det jag vill och spara undan för en resa eller något liknade. Iaf efter det gick Hannah och jag tillbaka till Hansa bara för att bli lite varma och spendera den sista halvtimmen innan hon skulle hem till ljunghusen och jag till älsklingen min. Vi sa hejdå på centralen en halvtimme senare och vid 18 var jag hos baby. Där blev det mys på hög nivå fastän han var sjuk. Men han är så gullig och söt så jag kunde inte låta bli att mysa med honom och jag har inte sett honokm nu på ett par dagar så det behövdes verkligen. Men som jag skrev i det förra inlägget så ärhan en väldigt stöttande pojkvän men jag upptäckte idag en extremt gullig och söt en med ;) När jag var liten och bodde i USA så fanns det en serie som hette Dinosaurs som är typ som Flinta familjen fast Simpson twistad och jag fullkomligt ÄLSKADE den serien och jag har letat efter den i år och igår så hittade jag iaf vad serien hette och kollade på några youtube klipp och seriöst jag låg ner av skratt. Men för att komma till poängen så hade han laddat ner serien till mig så när jag kom satte han på ett avsnitt och det är verkligen minnen som kommer fram och den är så himla rolig och härlig och har gallhumor, passar mig perfekt! Så himla gulligt och söt av honom, bästa pojkvännen någonsin! <3

Vid halv nio kom mamma och hämtade mig och baby blev hämtad av Tommy (ska hjälpa honom imorgon) och efter det har jag dock inte gjort så värst mycket. Suttit här, pratat med mamma och kollat på det nya grey's anatomy avsnittet. Funderar på att göra mig iordning och sätta igång OTH och somna till det (har börjat kolla om den, är på 4 säsongen nu). Blev en hel bloggande idag och ska försöka hålla det uppe nu, för det är skönt att skriva av sig plus att det är kul med!




Intro på serien


Så söt och så jobbig :P

Kommentarer
Hannah säger:

Tack för en trevlig dag Cici =) Vi får besöka det fikastället igen nån gång, ses på tors =) puss<3

2010-10-10 | 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0